[Archive]


Sunday, March 28, 2004



    من
    نه سرما خوردم، نه مواد مخدر مصرف میکنم
    نه هفته ی پیش شکست عشقی بزرگ متحمل شدم، نه تلفنمان یک طرفه شده
    نه صبح و شب اتاقم بوی الکل میدهد، نه قرص اسهال قاچاق میکنم
    نه اودکلونم تموم شده، نه دلم برایت تنگ شده
    نه با حیوانات اهلی تماس جنسی داشته ام، نه خواننده ی محبوبی هستم
    نه زبونم بار دار شده، نه تئوری کنترل مدرن را خوب بلدم
    نه زبون عروسک ها را میفهمم، نه خانه مان بی اندازه بزرگ است
    نه کسی را آدم حساب میکنم، نه صبح ها با آب یخ دوش میگیرم
    نه دندون خراب دارم، نه ران هایم چین چینی شده اند
    نه وجدانم 24 ساعت معذب میشود، نه غروب ها دلم میگیرد
    نه دفتر تلفنم سفید است، نه کسی هست که بتوانی با بوسه ای از او درباره ی من اطلاعات کسب کنی
    نه مهاتما گاندی را دوست دارم، نه masturbation بچه های در حال بلوغ را دیده ام
    نه فندکم زیبا است، نه گریپ فروت را مثل اون دختره باربارا تلفظ میکنم

    حالا میتونم رومو بکنم این ور، یا هنوز داری از اون پماد زردا استعمال داخلی میکنی؟


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments