[Archive]


Saturday, March 20, 2004



    اون: میخوستم برم هروئین بکشم
    من: اه اه اه، بی جنبه
    اون: اگه یه روز از عمرم باقی مونده باشه این کارو میکنم
    من: یه بار حشیش دادم دستتا!
    اون: به خدا راس میگم، حشیش چیه بچه بازی، کثیفه، اه، هروئین سفیده، تمیزه، پیش همه عزیزه
    من: تا نخوری ندونی، میزنی زمین هوا میره
    اون: امیدوارم ایدز بگیرم که بتونم برم هروئین بکشم، میخوام برم آفریقا خون میمون به خودم تزریق کنم
    من: مگه تو هنوز ایدز نگرفتی تو این وا نفسا؟
    اون: نه، aids proofe هستم، مادر زادیه
    من: پس ایده ی کاندوم رو از تو گرفتن
    اون: فکر کنم، ولی کاندوم مادر زادی نبود
    من: هان، اینم مساله ایه، یه مدته مغزم پیچیدگیش کم شده، نمیتونم موقع بحث همه ی جوانب امر رو در نظر بگیرم
    اون: آره فرق داره، ببین، این چشمه راست منو نگاه کن، شبیه احمقا نشده؟ دو تا پلکم رو هم فیت نمیشن
    من: من که چیز خاصی نمیبینم، تا بوده همین بوده
    اون: هوم؟ خیلی سخته از چپ به راست پلک زدن، راست میگما، نگی خله!
    من: People are strange When you're a stranger Faces look ugly When you're alone
    اون: من قیافه ی خودمو که میبینم یاد این آهنگ میفتم، دیشب داشتم با خودم میخوندم
    من:
    منم معمولا زیاد میخونم
    و معمولا زیاد شبا به هوای خودم میرم تو پاگرد میرقصم
    مخصوصا تازگیا خیلی high میشم، نمیدونم تقصیر کیه، زیادم فحش میدم، زیادم تهمت میزنم، همش هم بدون لباس راه میرم
    اون: ...
    من: ...


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments