[Archive]


Monday, March 08, 2004



    برای باهوش خودم:

    ببین ماجرا فکر کنم از این قراره که
    من گاهی، فقط گاهی
    دلم میخواد که یه مدتی، فقط یه مدتی
    از طرف هیچ کس دیده نشم
    دلم میخواد حس کنم کسی منو نمیشناسه
    ببین
    یه مدتیش هم اگه به حال خودش بگذره
    اصلا زیاد نیست
    خوب ناراحتت میکنه، خوبه خوب میفهمم
    شاید این یکی از بدی های اخلاقی منه
    شایدم نیست
    ولی دلیلش اصلا این نیست که از روابط انسانی که دارم و به خصوص از رابطه ی خاصی که با تو دارم دلزده شدم
    دلیلش اینا نیست، همونی که گفتم
    شاید یه بدی اخلاقی باشه
    به طرز احمقانه ای دلم میخواد درک کنی
    گرچه میدونم حتی اگه خودم جای تو بدم...
    میدونی عزیز دلم
    این اصلا گناه تو نیست
    که بعضی چیزا رو فقط میتونی ببینی
    نمیتونی بشنوی
    اینکه جواب های من قانعت نکنه کاملا برای من قابل درکه
    بعضی از چیزا خودشون جواب خودشونن
    حالا من هی خودمو بکشم جواب بدم
    خودمو بکشم مقاومت کنم
    تو فقط میبینی

    دوستت دارم


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments