[Archive]


Tuesday, March 09, 2004



    کف پوش های قهوه ای پف دار آشپزخونه ی مادر بزرگم
    همیشه دلیل محکمی بوده برای من
    همش فکر میکنم این دو تا پیرزن و پیرمرد
    وقتی جوون بودن
    روی این کف پوش پابرهنه وا میسادن
    و راجع به آینده حرف میزدن
    احمقانس نه؟

    یه دلیل بوده برای اینکه
    زندگی انقدری که من میبینم و دوست دارم شل و زهوار در رفته و لوده نیست
    خیلی خیلی جدیه
    به اندازه ی پف های لباس عروسی مادر بزرگم
    و اندازه ی همه ی میز توالت های خیلی خیلی خصوصی.
    همونایی که وقتی بچه بودم و میدیدم
    حس میکردم هر شب اتفاق های متافیزیکی و سینمایی نزدیک اونا میفته

    دارم فکر میکنم اگرم جدی باشه دوستش دارم
    میبینی؟
    کارشو خیلی خوب بلده
    هر جور خودشو درست کنه، بازم همه بهش پیشنهاد رقص میدن.


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments