[Archive]


Thursday, March 04, 2004



    آره آره
    من دارم ادا در میارم
    حق با توه
    من دارم تظاهر میکنم
    آخه از این تظاهر خیلی چیزا گیرم میاد
    ولی بازم میگم
    N هزار نفر تو بم له شدن
    به تخمم
    فلان قدر ایرانی دیشب تو عراق پودر شدن به تخمم
    پیرمرد چلاق هاف هافو که به زور نفس میکشه یه ساعت با عصا بالای سرم تو اتوبوس وا میسه و من نگاش هم نمیکنم
    به تخمم
    فلانی زندگیش اون مدلیه، انقدر ستم میکشه، انقدر هق هق میکنه
    به تخمم
    به همه ی اطرافیانم خیانت میکنم
    به تخمم
    من کمبود بشکن دارم
    کمبود خنده
    کمبود اکیپ
    کمبود اکسیژن
    کمبود زندگی
    کمبود یخ زدن زیر آبشار
    لذا در برابر هیچ انسانی نه تنها مسوول نیستم
    بلکه!


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments