[Archive]


Friday, March 19, 2004



    وقتی تموم اون تصویر ها و فکرایی که اذیتم میکنن
    وقتی تموم چیزایی که نمیذارن به قوی بودنم افتخار کنم
    وقتی تموم کسایی که به اندازه ی پشم روی تخم هم ارزش ندارن
    وقتی تموم آدمایی که بلد نیستن حتی سلام کنن
    وقتی تموم اونایی که از انگشت کوچکشون هم برای له کردن اعصاب استفاده میکنن
    وقتی تموم کسایی که با من دوستن
    وقتی تموم کسایی که در رسیدن زندگی من به اینجا نقش داشتن
    وقتی از قدیم گفتن بچه ی شغال رو بزرگ نکن
    وقتی که مردم کجا و من کجا
    وقتی بلیت زندگی جمعی رو تو خونه ی ملافه ای، گوشه ی سالن سرده و در حضور یه عقرب چال کردم
    وقتی که مردم کجا و من کجا
    وقتی که مردم کجا و من کجا
    هاهاهاهاهاهاهاه
    وقتی که آدمیزاد کجا و من کجا
    وقتی که آدمــــــــــــــــــــــــــــیزاد کجا و من کجا ــمعدم درد میکنه ــ
    وقتی تو
    وقتی اون و اون یکی
    وقتی realese میرسه بی اینجا
    اونوقت شلوارمو در میارم و میندازم روی تی شرتم روی دسته ی تخت
    برای سوگند خوردن کف دست عرق کردم رو میذارم زیر تخمم
    و با صدای بلند و رو به آسمون میگم Life is fucking beautifull


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments