[Archive]


Thursday, April 15, 2004



    دختره: اه شاشیدم به معرفتت واریانس، اگه ببینمت تفم تو صورتت نمیندازم
    پسره: اینا همشون همینطورن، اصلا آدمای قابل اعتمادی نیستن، شما شخصیتتون بالاتر از این حرفاس که با واریانس رابطه داشته باشین
    دختره: حالا تو هم پر رو نشو دیگه، من الان از دستش عصبانی ام یه چیزی گفتم، وگرنه شپش توی کلش می ارزه به همه ی پسرای دنیا
    پسره: به نظر من یه آدم خودخواه دودره ی هوس بازه
    دختره: لابد یه چیزی داره که خودخواهه
    پسره: :-&

    نتیجه ی اخلاقی: دختری که من تربیتش کردم و سر سفره ی من نشسته به کس لیسی جواب معکوس میده حاجی، تو میلیسی اون میشاشه. در ضمن برات بمیرم که هر کاری هم بکنی شبح من رو زنت سایه میندازه، این یکی دیگه تقصیر آستینم بود.


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments