[Archive]


Friday, April 30, 2004



    در راستای زیارت وبلاگ نویسان رئیس جمهور را:

    دست به دست هم دهید به مهر، پی روشن فکریتونو بمالید به کون عمتون.

    *

    چقدر آدم باید کشت
    چقدر آدم باید کشت
    تا آنکه خنجرت بر او کارگر نیست بیابی
    و مثل سگ عاشقش شوی
    چقدر آدم باید کشت

    پ.ن: دلم برای صخره های پشت بوران تنگ شده

    *

    تازگی ها کارم شده دستمو یه ساعت دراز نگه دارم تا آقایون و خانوما سر فرصت تعجبشون رو از لاغر شدنم ابراز کنن، بعد دست بدن.

    *

    یک سال و 10 ماه پیش آیــدا گفت "به نظرت من چه شکلی ام؟"
    گفتم این شکلی :x :(
    گفت هاها
    من این شکلی ام :D
    الانم که این شکلی شده انگاری: B-)

    *

    جفتک گیری و آب آوری و گرده افشانیشو یکی ( شایدم دو تا ) دیگه میکنه،
    عطسه ی صبحگاهیشو من میکنم.

    *

    خوشبختی فرا تر از مستی سراغ داری؟
    زهــــــــــــــــی خیال خام


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments