[Archive]


Thursday, April 01, 2004



    وووی وووی قل بده بیاد
    آیم درانک
    آرامش
    جـــــــــــــــــــون
    آرامش
    بزرگ ترین هدف بشریت رسیدن به زندگی توام با آرامش می باشد
    خوزه آرکادیو فقط همین یه اشتباه رو توی زندگیش نکرد
    وگرنه خیلی خنگ تر از آئورلیانو بوئندیا بود
    باور کن آدم بعضی وقتا با خوردن گچ دیوار آرامش پیدا میکنه
    تو چرا هی سعی میکنی بین من و خودت فرق بذاری
    به نظر من راه حل اصلا فرق ایجاد نمیکنه
    خدا هر کس رو با نیتش میسنجه
    سنجش آدمو یاد سنجد میندازه، اونم که هی میگه بر میگردم،
    معلم فیزیک ما که یادته؟
    کمر درد داشت
    شب ژانویه مست میکرد
    بعد dc میشد و پیداش نمیشد
    تو فکر میکردی چه عجیبه این اتفاقا
    تو از اصول اولیه ی منطق چیزی میدونی؟
    کتاب باید آبی و نازک باشه، فکر کنم اگه همه کتابای دانشگاهی اینجوری بودن من شاگرد اول میشدم
    به هر حال من هر موقع هم که اراده کنم، هات داگ نمیذاره
    کاملا قرص جوشان روی میزمه
    اگه فکر کردی که دخترای خوشگل راحت خر نمیشن اشتباه کردی
    من خودم چندتاشون رو که خیلی هم مودب بودن وادار کردم اعضای بدن رو نام ببرن
    حالا یه بازی هست به اسم دراف
    با تخته نرد بازی میکنن، یعنی پشتش
    این هیچ ربطی به فتوکپی نداره
    توی مست چه میفهمی لیزر چرا متمرکزه و نور خورشید چرا باعث میشه مواد مغذی برای سلول های بدن انسان مهم هستند
    آدما دو دستن
    اونایی که خوابشون میاد
    و اونایی که زن و بچه دوستن
    بابا ولم کن، معاون وزیر نیرو کدوم خریه
    دیدی که چجوری موند معطل که جواب منو بده
    سیگار بکش
    سیگار خیلی تو رشد سخصیتی بچه های سنین "ج" و "د" موثره
    ضمنا خیلی وقتا امکانات کم باعث میشه آدما قهرمان اخلاق بشن
    والا
    کیری
    Elend یه آهنگ داره به اسم The wake of the angle
    هی توی این آهنگ تاکید میکنه که I have written your name so often On the chiselled vault
    اینم میگه که But my writing hands are the roots of my misery
    خوب؟
    لپاتو بده بخورم بعد برو گم شو
    حالیته؟
    من از اوناش نیستم
    آینه میگه تو همونی که یه روز
    میخواستی خورشیدو با دست بگیری
    ولی امروز شهر شب خونت شده
    داری بی صدا تو قلبت میمیری


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments