[Archive]


Wednesday, May 05, 2004



    میگم چطوره خودم بگم چطوری ام که دیگه بعضیا به زحمت نیفتن:

    ببینید من موذی، زبون باز، حشری، دودر، نامرد، خودخواه، هوس باز، نژاد پرست، بی حوصله، سوء استفاده چی، بی جنبه، عدم رعایت حد و حدود، پرده در و عیاش میباشم
    به کوچیکترین حرکات و عکس العمل های خودم به شدت علاقه دارم
    قصد تغییر و اصلاح هم ندارم
    و چون خودم رو از یه نژاد کاملا پیروز و برتر میدونم، به خودم زحمت اهمیت دادن به آدمای دور و برم رو نمیدم

    پ.ن: هرگونه کپی پیست کردن این متن بدون اجازه ی من مجاز است، هرگونه تغییری هم که لازم دیدین تو متن بدین،
    خلاصه هر کاری بکنید هیچ پی-کون قانونی ندارد.
    ایــنم عکس ضمیمه ی پرونده


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments