[Archive]


Friday, May 14, 2004



    کی با تو بود خوشگل من؟
    یه نکته ای هم حالا که اینا رو گفتی بگم
    من هیچ ارزش افزوده ای واسه آدمایی که زندگی بهشون رفته (چقد از این کلمه بدم میاد) قایل نیستم
    عقده ای بودن که نشد در و پیکر واسه زندگی
    اون چیزایی هم که میخوای واسم تعریف کنی بذار تو کلکسیون حالشو ببر
    یا حداقل صبر کن گوهر شناس قابلی پیدا شود، نه من که ممکنه برخوردم از حرف زدن پشیمونت کنه
    به هر حال اون پایینی رو با تو نبودم
    ولی بهونه ی خوبی شد واسه اینکه چیزایی که پشت سرم میگی، جلو روم بگی که تعداد بیشتری حالشو ببرن.
    البته من اگه جای تو بودم پشت سر آدمی مث خودم حرف نمیزدم،
    چون انقدر جذابیت دارم که کسی که واسه confirm کردن حرفهای تو بیاد سراغم بفهمه یه چیزیم از تو بهتره :))
    بزرگ ترین تفریح اینترنتی من دیدن گالری erotic و fine art سایت های به درد بخوره
    طبیعیه که هر از گاهی چند تاشو اینجا هم بذارم
    هرمونوتیک میدونی چیه؟
    هنر میدونی چیه؟ آبستره میدونی چیه؟
    اصن میتونی درک کنی لازم نیست چیزی target داشته باشه تا آدم جذبش بشه؟
    اگه فکر کردی منم مث تو، توی هنر دنبال رد پای کیرهای رفته به هنرمند میگردم سخت در اشتباهی
    خیلی از هنرمند های محبوب من تا امروز سوسول ترین و مرفه ترین آدمای دنیا بودن
    هیچ دردی ( عقده ای ) هم تو کاراشون موج نمیزده که خودمو توش خالی کنم
    فقط چشمشون به زیبایی حساس بوده. همین.
    دلیل وبلاگ عوض کردن منم اینه که دلم میخواد
    نه انقدی برام مهمه کسی بدونه که به همه بگم
    نه انقدی اصرار دارم کسی ندونه که یه username و password اضافی بکنم تو کله ی عزیزم.

    یه چیزی هم بفهم گلم
    آدم یه روز سکس زده میشه
    یه روز تا دسته حشری میشه
    قرار نیست جفت این روزا یه چیز تو ولاگش بنویسه
    اصن تو چی کار داری میری آرشیو آدمو میخونی و به هم ربط میدی
    مگه من به تو گفتم آدم با ربطی هستم؟
    اون بالا رو نگا
    اسم وبلاگ هست واریانس
    پایینو نگا
    نوشته variation
    ok؟ بوس.


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments