[Archive]


Thursday, June 03, 2004



    کی گفته ادعا کردن بده؟
    کی گفته "من، من" کردن کار آدمای بد بخت عقده ایه؟
    کی گفته آدما در حدی نیستن که بگن "من مو لای درزم نمیره" ؟
    کی گفته آدم باید همیشه یه قسمتی از شادیشو با رعایت احتمالات و برای رفع بلا بندازه تو صندوق صدقات ؟

    اتفاقا من برعکس تو واسه عقده ای و بدبخت یه تعریف دیگه دارم
    عقده ای بد بخت کسیه که نمیتونه این ویز ویز ها رو تو گوشش تحمل کنه
    بد بخت عقده ای کسی نیست که دلش میخواد خودشو فریاد بزنه، اونم تو لحظه ای که از شدت خوشبختی چشاش هشت تا شدن
    بد بخت عقده ای کسیه که وقتی این فریاد رو میشنوه، پوزخند میزنه و میگه "بعدا که با کون خوردی زمین میفهمی"، تازه اگه بلد باشه پوزخند بزنه!
    خیالت راحت باشه
    اتفاقا همیشه این آدمای دست به دیوار دو-دو تا چار تا کن هستن که مث "یه توپ دارم قلقلیه" هی با کون میخورن زمین و هوا میرن، نمیدونی تا کجا میرن.
    آخه با کون زمین خوردن بیشتر یه پارانویا است، تا یه بیماری جسمی با حدود علمی معلوم و قابل استناد که ممکنه واسه هر کسی در مسیر اصطحلاک زندگی اتفاق بیفته.


    ||