[Archive]


Wednesday, August 25, 2004



    یکی از بدترین خواب های تکراری من
    که تا جایی که یادم میاد از زمان بلوغ تا الان چیزی بالغ بر "خیلی" دیدمش
    این بوده که توی خواب یه خانوم خیلی ناز و فشار دادنی رو تحت نظر میگیرم
    بعد میرم به نرمی روی مخش کار میکنم
    بعد اون راضی میشه و باهام میاد خونه
    بعد ازش لب میگیرم و ممه هاشو میخورم و لختش میکنم
    وقتی میخوابونمش و پاهاشو میارم بالا، یهو همه چی تبدیل میشه به نون بربری
    یه تیکه نون بربری تو دستم میمونه که وسطش به شکل لا پا شکافته!
    بعد من تو خواب به این فکر می افتم که از چه پرسپکتیوی باید به این نون بربری نگاه کنم که دوباره همون چیز قبلی رو ببینم.


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments