[Archive]


Tuesday, November 09, 2004



    عده ای از علاقمندان به نوشته های وزین و گلگون کفن این وبلاگ اعتراضیه ای مبنی بر اینکه چرا دیگر نمینویسی صادر کرده و در کون خود کرده و به آسمان پرتاب کرده اند
    بلکه به دست اینجانب برسد
    از آنجا که کار دنیا حساب کتاب و دفتر و دستک درست درمون ندارد اعتراضیه یا همان عریضه به دست من رسید
    همه میدانند که من به محبان خویش توجه بسیار میکنم و هر از گاهی برای اینکه عقده ای نشوند دست محبتی به سرشان میکشم
    لذا به مزاجم خوش نیامد که جوابیه ای بر عریضه شان ننویسم

    ببینید میوه های دلم
    مدتی است که من از وادی مشروب به وادی ماری جوانا هجرت کرده ام
    از آنجا که مشروب خوردن آدم را به صندلی میچسباند و چشم را به مونیتور خیره میکند، لذا آدم مینویسد
    اما این مورد قریب یا همان ماری جوانا که فرنگی ها گوشت و پوست و دنبه اش را له له زنان استعمال داخلی و خارجی میکنند، کون آدم را به جای صندلی به سقف میچسباند
    و از آنجا که من تایپ کردن کله معلق از بر نیستم، لذا مدتی طول خواهد کشید تا دست خطم درخور نیوشیدن شما شود
    لذا بوس


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments