[Archive]


Friday, February 25, 2005



    شب چهارم:
    فقط کمی اعصابم خورده و زیاد تخمه میخورم
    کمی، کمی، کمی!
    دلم درشت نمایی خواسته به شدت
    راستی قبلا ها چقدر راحت تر به دست می آمد این به اصطلاح "درشت نمایی"
    این را وقتی فهمیدم که چشمم افتاد به جلد روغنی پژواک 2

    ***

    در یک Live آفرو-لاتین راک چگونه میتوان بود، و در شب چهارم هم به سر برد
    چقدر سخت است
    بروم در یک حرکت نمادین دیوار را گاز بزنم :)

    ***

    اشک خدا بر سر ما
    ترامادول رهبر ما

    پ.ن: من دیدم که انقلابیون افغان میگفتند، جلوی آمریکایی های نجس العین

    ***

    پنجره ی خانه ی آنها باز میشود به دو تا منبع بزرگ که پر از ان و گه آدمیزاد است
    با خوشحالی میگوید که این ان و گه ها را تصفیه میکنند و میشود آب شرب و بعد میدهند به چمن ها بخورند
    البته او چند بار وقتی بچه بوده خودش هم از آن آب خورده و خوشمزه بوده
    و من هر چه نگاه میکنم چراغ میبینم و ساختمان های یک شکل و سر تکان میدهم
    هوم


    ***

    عزیزم :)
    سال ها است تو را ندیده ام
    از وقتی سر و کله ی عزیزم های واقعی پیدا شد
    حقیقتش
    تو بیشتر عزیزمی
    آدم به تو میتواند با خیال راحت ببازد، برهنه و دست ها بالا
    ولی چه کنم که زندگی جریان دارد، و من برای عقب ماندن از جریان به دنیا نیامده ام :(

    ***

    درک جاهای خوب زندگی تنها برای کسانی است که تماشا میکنند و یا خواب میبینند
    به محض اینکه بازیگر شوی و به روی صحنه بیایی، دیگر هیچ چیز نمیفهمی
    برای همین است که آدم هر چه بزرگ تر میشود، بی چیز تر میشود

    ***

    بعضی وقت ها فکر میکنم انقدر زندگی کرده ام
    که از این به بعد کافی است بنشینم و خاطراتم را مرتب کنم تا بقیه ی چوب خطم پر شود و زمانم فرا رسد

    ***

    من یه عشق بازی جدید یاد گرفتم
    میشینیم رو به روی هم
    وسط یه اتاق که پر از لباسه
    لباسا رو تا میکنیم و میذاریم تو کشو های دراور
    این کار رو یه مدت طولانی که انجام بدیم
    حتی ممکنه آبمون بیاد ( یه جور سرخوشی دو نفره )
    حس میکنم این کار خیلی خلوت و تنگ و بو داره
    میدونی؟

    ***

    Date های خودتون رو بذارین روزای شنبه
    اینجوری هر کس به سهم خودش یه مقدار از شنبگی قضیه کم میکنه
    بعد یه وقت دیدی تعطیل رسمی شد


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments