[Archive]


Saturday, February 05, 2005




    امروز خیلی خودپرستی ام گل کرده
    دو قطعه عکس کاملا واقعی از خودم در اینجا میگذارم
    تا شما هم عاشقم شوید










    m e d i t a t i o n


    ***


    عززززززیــــــزم من امشب تنم لشی اش می آید
    اگر ممکن است بیا شکمم را گرم کن با بخار های دهانت
    و با این کار هم به من حال بده هم شر زبانت را کم کن

    پ.ن: ببخشید اگه اساعه ادب شد


    ***

    وای پسر من عاشق اینم که بنشینم ساعت ها حجت الاسلام قرائتی را ببینم
    که قوری دستش گرفته الاغ و استبراء می آموزد
    چقدر آدم حشری میشود


    ***

    خدایا چقدر مرا با مزه آفریدی
    انقدر که با خودم میخندم نصف شب ها، هیچ کس مرا نمیخنداند

    ***


    مگنا لایت سیگار به صرفه ایه
    واسه شبایی که میخوای سیگار حروم کنی
    همچی بی رویه بی جنبه بازی در بیاری

    ***


    ارباب من چه دستور میفرمایند؟
    دختره را بکشیم، یا بکنیم؟
    دست بوسم


    ***

    اگر گفتید رمز موقفیت در زندگی چیست؟
    باید زندگی را مثل هویج با شهوت بجوید
    و هی دندان های تیزتان را به رخ دیگر زندگان بکشید
    باشد رستگار شوید

    ***

    باریکلا
    یک بار دیگر بگو
    خوارکسده
    نه خوارکسته

    ***

    everlast یک ور و santana یک ور دیگر
    این نمیشود ماوراء طبیعه پس لابد حافظ میشود؟

    ***

    هی دلم میخواهد دست کنم در شکم آبرویم و چیزی برایتان بگویم
    ولی غیرتم اجازه نمیدهد

    ***

    آدم خوبه که دلش پاک باشه
    کسشم خل باشه
    با شخصیت هم باشه

    ***

    بعضی ها خیلی عجیب غریبند
    خوش به حالشان
    چه مندشان بالاس

    ***

    دکتر وی وی یکی دیگر از عوامل شناخته شده در شادابی و عدم افسردگی را پیاز خوردن با ناهار توصیف کرد


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments