[Archive]


Sunday, March 27, 2005



    سه تا چیز آدم را بزرگ میکند
    خوردن
    کردن
    کسب دانش

    ***

    به شدت افتاده ام در عشق دانشمند شدن
    فکر بد نکنی ها
    انقدر فیبر جای تخمه میخورم که به کسی اجازه ندهم قضاوت بد درباره ام بکند

    پ.ن: فیبر در خیار و صیفی جات و ترکمون جات به وفور یافت میشود

    ***

    چقدر این ویشکا آسایش در فیلم میرباقری نمونه و خواستنی بازی میکند
    فرشته ی روی زمین

    ***

    red hot chilli peppers از باکلاس ترین و راک-فکر ترین گروه هایی است که مرگ زیبا را تبلیغ میکنند
    نه زندگی زشت٬ نه مرگ زشت٬ نه زندگی زیبا

    ***

    یک شیشه ی آب معدنی کنار دستم گذاشته ام که تا سقف قد میکشد
    و یک زیر سیگاری سیاه و گود دارم که آن دور است
    هی نگاهش میکنم و با خودم میگویم الان است که هستی را فرو بمکد
    عرق سرد میکنم و جان تازه میگیرم
    و فکر میکنم به ستاره ای که با عوض کردن جای خوابم (سر و ته شدن) آن را پیدا کرده ام
    هر شب از لای صندلی ها پیدایش میکنم و سیر نگاهش میکنم
    برای آدمی مثل من که تا به حال وقت نکرده در ستاره ها غرق شود فرصت بزرگی است

    ***

    تلخ مزه ی لذتی است که در شکوه تنهایی لخت میشود

    ***

    قدیمی تر ها عشوه های کشنده تری می آمدند
    آدم این را فراموش میکند و انگشت اتهام و افسوس به طرف خودش میگیرد و میگوید
    برای عشق پیر شده ای

    ***

    شکافتن سقف زمان با کله
    چیزی است که نصیب هر کسی نمیشود
    یادت هست که
    صبوحی در کشند آنان که کس را طاقت آن نباشد

    ***

    یک شب یک آدمی خوابش نمیبرد
    بلند شد و رفت از کتابخانه سیگار های مخصوص را آورد
    و چون دلش نمی آمد راه پرواز ذره ها را ببندد پنجره را تا ته باز کرد
    و یخ زد

    پ.ن: به مناسبت سالروز تولد میدان آزادی

    ***

    این زین به پشت و پشت به زین مفهوم درستی دارد ها
    ولی خوب بیان نشده
    ممکن است با گاییدن و به گا رفتن عوضی گرفته شود
    بهتر است بگوییم
    گاهی از این زاویه و گاهی آن یکی زاویه


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments