[Archive]


Tuesday, March 29, 2005



    یکی از ریف های گیتاری که من خیلی دوست دارم
    ریف های آهنگ علف خونین ( cosmic weed ) گروه lake of fire است.

    ***

    یکی را دیدم که رفته شده شبیه آن موقع ها که با همدیگر رفیق بودیم
    من هم شدم مثل آن موقع ها
    و یکهو مرحله به مرحله بودن زندگی را به خاطر آوردم
    لایه هایی که لایه های بعدی خودشان را نگه میدارند.

    ***

    بچه ها رفتند بار امسالشان را بگیرند از عمو نوروز
    و به من گفتند مواظب خانه باش
    چه خانم شده ام.

    ***

    وقتی میخواهید ضد رویه های زندگی تان را تبدیل به روال کنید
    کافی است یک فایل به نام xinetd.conf در دایرکتوری etc/ ایجاد کنید و در آن بنویسید

    defaults
    {
    instances ------- much u like
    log_type ------- writings and behaviours
    log_on_success ------- pride
    log_on_failure ------- still pride (got your head out of the clouds)
    cps ------- at least
    }
    includedir /etc/xinetd.d/


    و یک بار در shell تایپ کنید service xinetd restart
    برای اطمینان از خارج شدن افراد از حالت stand alone
    یک بار تایپ کنید ps -fax

    ***

    چند روز است هوا بوی اسپرم میدهد
    ای ولله 'گربه نر ها

    ***

    اگر بگویند امشب حاضری جانت را با چی عوض کنی
    بدون شک میگویم
    برای دیدن یک فیلم 7-8 ساعته از صعود یک عده به اورست با ساندتراک های Tool

    پ.ن: Oh Lateralus Lets Talk 'bout Possibility

    ***

    چقدر بدم می آید از آدم هایی که شخصیتشان شده کونشان
    امثال این مونیکا بلوچی ( piece of shit upon her )

    ***

    چه زمستان نوازنده ای شده
    سرد
    به محض اینکه در را میگشایی
    سرد
    درست مثل تو

    پ.ن: نوشته بودم به سال چند و اندی در گوشه ی دفتر مثلثاتم

    ***

    آخ دلم میخواهد پاره کنم کون آدم هایی را که غرق شده اند در سیاهی سانتی مانتال کله نور دهندگی
    حال آدم را به هم میزنند نوجوان هایی که خودشان را قاطی بزرگ ها میکنند.

    ***

    همه لذت ها از یک جنس اند
    خلسه ی اندوه
    خلسه ی سکس
    خلسه ی دراگ
    خلسه ی هنر
    خلسه ی دانش

    ***

    چپ دست های متولد سرما زود هورنی میشوند
    از بچگی هورنی میشوند
    تا ابد هورنی میشوند
    ولی هورنی ماندن را از ابراز علاقه بیشتر دوست دارند


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments