[Archive]


Monday, May 09, 2005



    امروز دوشنبه ی چندم ماه فلان ثنه ی ثمان و ثلاثین و اربئه مئا
    همه ی سقف سیاه بود و انتهای "درشت - راه" همت آخر میشد به یک نور زرد کمرنگ
    شاید اگر درشکه چی محکم تر هش میکرد
    الان
    من
    با لی لی بیت (همان که آبشار طلایی ریخته بود تا زیر ما تحتش) نشسته بودم و سفید برفی مهربان را مسخره میکردم
    شاید هم
    با آلبر کامو ایستاده بودم و
    وسط امواج استوانه ای زن و باران
    در کانال تلویزیونی الجزایر
    آفتاب و
    نمک
    میگرفتم و
    حرف های بی ربطم را در جراید آخر الزمان میخواندم

    ***

    اولین نشانه های پاک شدن بافت هایم را در آینه ی بعد از صبحانه دیدم
    چشم هایی که منتظر چیزی نبودند و همچنان برق میزدند

    ***

    در خوشبختی جدیدم سه تا دوست تازه دارم
    اسامی دوستانم به ترتیب صمیمیت از چپ مقدس به راست کثیف عبارت است از: Ben , Pauline , Michele
    در خوشبختی جدید من فیلم های Teen Age، بازی Hearts و آلبوم آخر Keane نقش اصلی را دارند
    با تشکر از Hp Compaq که بستر امن و دمری برای این دوره ی جدید زندگی برایم فراهم کرد.

    ***

    - دوغ گندیده با الکل قوت غالب این پیامبر بزرگوار بود
    - زززززززززز
    - گروه 3 بفرمایید خواهش میکنم
    - ایشان خدا رحمت الله بودند که یهودیان به دروغ خبر پیامبری ایشان را در بولتن سازمان ملل منتشر کردند
    - تشویق بفرمایید لطفا
    (شیشکی های کشیده و با خشم حضار آمریکایی)

    ***

    اگر در دنیای جاوا از خواص و کاربرد های Ant بی خبرید، بهتر است یک تجدید نظر کلی در شخصیتتان بکنید
    درست مثل این میماند که صمد به ننه آغا بگوید پانی جان.
    البته بی هویت شدن جوان ها از حوصله ی این بحث خارج است.

    ***

    برنامه ی امشب تخت خواب من این است که زیباترین مثلث را با دو جیر جیرک و یک ستاره بسازم
    طوری که هیچ کدام از راس ها احساس تنهایی نکنند.

    ***

    کاش میشد آدم در آینه بغل تاکسی به جای اینکه هی دماغ ببیند کیلویی 1 میلیون تومن
    قوزک پا میدید میلیمتری یک میلیارد دلار

    ***

    این آقای میمون بی مغز خیلی قشنگ و خوب داد و بیداد کرده بود.
    حیف که حال لینک دادن ندارم
    برید بخونید خودتون.
    اما پیام من به آقای میمون بی مغز:
    لذت های زندگی وابسته به محتویات زندگی نیستند
    لذت های زندگی، وابسته به رابطه ای هستند که با صاحبشان دارند
    رابطه ی:
    "مالکیت انحصاری"
    بهترین راه شاد زیستن
    کلاغ بودن است
    اگر چیزی را دوست داری
    چالش کن (چال + اَش)
    حتی اگر به قیمت بی محتوا شدن زندگی ات تمام شود.


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments