[Archive]


Monday, May 02, 2005



    با اجازه ی افراد ملنگم
    من امشب خودم شدم
    دلم برای این خودم که میگم یه ذره شده بود
    میدونین چیه؟
    لاک رو شکستم جورابارو در آوردم
    یه وری افتادم
    صدا رو بردم تو آسمون
    و یک لحظه پرده رو کشیدم
    تا بو خود کثیف دوست داشتنیم خلوت کنم
    ببینم این کثافت کجا بوده تا حالا
    این کثافت زبونشو باید بکشه به یه تن سفید
    این کثافت میخوره
    میلیسه
    قورت میده
    مال خودش میکنه
    میبره تو آسمون
    با بالن
    و تا آسمون طول میکشه بغل میکنه و کمرشو حرکت میده
    این کثافت واسه همین ساخته شده
    آخه بکشین شاخو بیرون
    این هرزس
    هرزههههههههههههه


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments