[Archive]


Monday, May 30, 2005



    قانون طلایی Firewall میگوید: همه چیز رو Deny کن ( Reject نه فقط Deny ) و بعد چیزهایی رو که لازم داری Accept کن
    و ضمنا در نگارش های تحلیلی Firewall خیلی تاکیید میشود بر بیکاری و خراباتی بودن هکر ها! یعنی فکر نکنید که چون زیاد مهم نیستید کسی زیاد روتون انرژی تخریبی نمیذاره، بلکه آدم ها از روی بیکاری هم این کار را میکنند ( هکرها البته نه آدم ها)
    حالا این ها را در نظر بگیرید و به روابطی که از اول زندگی تا الان برقرار کرده اید و طرز فکرتان نگاه کنید.

    پ.ن:
    Deny یعنی نپذیرفتن بدون توضیح
    Reject یعنی نپذیرفتن و توضیح دلیل این کار

    ***

    تازگی ها خیلی با این صفحه ی داشبورد blogger خاطره های خوب داشته ام
    نمیدانم چرا من به هر دنیایی در تن پوسته ای دنیا میروم
    این جلوی من ظاهر میشه
    و انگشتهامو ورزش میده
    در برابر وزنده ترین و خنک ترین باد عالم
    از آنها که میوزد و مزاحم های زندگی را با خود میبرند و در هم میدرند

    ***

    تغییر ابعاد همیشه چیزی بوده که من تو زندگیم دوستش داشتم
    اینکه آدم بتواند Scale زندگی را (چه ظاهری و چه باطنی) با حداقل سه چهار ضریب تغییر دهد
    یکی از درجه های آزادی مغز آدم همین اندازه ها هستند
    و من عاشق بازی خیال با اندازه ها

    ***

    امروز احساس کردم چشمام ضعیف شده
    بعد گفتم نه بابا سن عینکی شدنو رد کردی دیگه نمیشی
    بعد دیدم واقعا کور شدم انگار
    بعد یهو ترسیدم از سرعت حرکتم


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments