[Archive]


Wednesday, June 01, 2005



    در زمینه ی عشق: عزیزم به تخمک پرونی هات ادامه بده با خیال راحت
    در زمینه ی کار: دو ساعت کاری به من فرصت بدین قبلش لطفا
    در زمینه دوستی: جایگزین پیشنهادی شین پازل هزار تکه بود، سین به جای پیشنهاد فقط با پانتومیم نقد میکرد، و مال میم مدام با برق نوسان میکرد.

    ***

    تو روزنامه نوشته بود دخترها فقط به درد تماشا کردن میخورند، بیخود بهشون دست نزن که خبری نیست جز یک پروسه ی روانگردان، که حقیقتت را کدر میکند.
    و خودت میدانی که شفافیت ذهنیت آدم از زندگی از همه چیز essential تر است

    ***

    هی از آدم نپرسید خوشبختی به نظر تو چیست
    مال من ساده است
    شب + خلوت + شست و شوی vision با آب مخدر بر وزن مقطر
    و به دست آوردن لیاقت کافی برای در آغوش کشیدن خواب-پری پیرن زری گیج و مست

    ***

    امروز شین گفت فلس درآورده ای
    بعد با حالت عجیبی به من دست زد

    ***

    و من
    و من
    و
    من
    should contemplate this changes to ease the pain
    نباید؟
    کاش مال همه یه موقع میومد تا دنیا واسه رشد کردن مثل کتابخونه بشه واسه برانگیخته شدن


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments