[Archive]


Wednesday, June 29, 2005



    بهتر از باد که میگویند یعنی چه؟
    یعنی در امن ترین مکان دنیا راحت ترین خنده را بکنی و عمیق ترین لذت را ببری

    امضا: شاش

    ***

    دیروز بود یا امروز که وقت پیدا کردم فکر کنم به معنی "بی آبرویی"
    چیز ترسناکی نیست، اگر یادت نرود که دنیا فراموش کار و بلشویک است (یک هوچی سازماندهی نشده)
    در مقابل این جور شخصیت ها باید صبور بود و بی خیال

    ***

    دوست داشتنی بودن یاد گرفتنی نیست
    یک سطحی از هوش میخواهد و سطحی از حواس
    اینها هم متاسفانه زبان زیادی سطح پایین میخواهد مدیریتش
    علاوه بر زبان سطح پایین نیاز مبرم دارد به جبر اوولی - اسپرمی که هنوز چهارچوب کاری یا Framework خاصی برای سهولت پیشبردش اختراع نشده.

    ***

    عجیب است ها
    آدم به ملت اجازه ی حرف زدن که میده تازه میفهمه فاشیسم مکتب آرمانی جوامع انسانی است
    متاسفم که دنیا افتاده دست آزادی خواهان

    ***

    این خط کش طلایی ها که دایره و مثلث و مربع و اینها هم داشت و میتوانستی با آنها معمار شوی
    اینها متاسفانه برای من تبدیل شده به یک ساختار آرمانی برای زبان
    به شدت اعتقاد دارم میشود قالبی آفرید که حرف همیشه را بزند
    با یک بار طی شدن با سر مداد

    ***

    زبان من دارد میسوزد
    این شاید مال مواد آلی موجود در لیوان آب ساکی باشد
    زبان من دارد میسوزد
    این ممکن است مال چشمی باشد که بر آلو جنگلی های توی جاده خشک شده و آه کشیده
    زبان من دارد میسوزد
    مال این است که تو را خوب تربیت نکرده اند، عقده ی اودیپ داری
    زبان من دارد میسوزد
    چون ته ماهیتابه بسیار اروتیک شده بود و من دلم خواست بلیسمش (نقطه ی جهش عشق)

    ***

    و البته لازم به گفتن نیست که قتل گناهی است نابخشودنی
    وقتی حاضر شدی لحظه ها و مکان ها و سن ها و چهره ها را بکشی ( زنده بودن و گذران حیات)
    لازم نیست برای انجام گناهان دیگر این همه به خودت زحمت فکر کردن بدهی

    قانون اول نوستالژ نامه ی شیطانی

    ***

    اگر باور کنی امروز من دوباره همان عرقی را کردم که یک روز با حوله ی مشترکمان پاکش کرده بودی
    و من خیلی خوشحالم که بعد از تو دوباره توانستم عرق کنم
    بعد از این همه وقت
    عزیزم

    ***

    خیانت اصلی را کسی میکند که می آید برای عموم عامی ها برهنه میشود برهنه شدنی
    خیلی خیانت میخواهد زیبایی های بدین بدیعی را با بی غیرتی در بازار عوام چیدن
    عدالت حرف مفت است
    آفرینش طبقاتی است
    هر گونه توهین به قانون طبقه نابخشودنی
    نژاد پرستی تنها یک نمونه ی کوچک و احمقانه از این هدف والا است
    به خاطر این جور مظاهر نفرت بر انگیز که توسط افراد سودجو هوا میشود هدف را گم نکنید

    ***

    کجایی جرم نرم زیبای من؟
    فنر های تخت خیلی وقت است اضطراب دارند و برای یک چق چق کوچک نفسشان را حبس کرده اند
    من هیچ، خستگی فنر های وفادار را میتوانی تحمل کنی؟


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments