[Archive]


Sunday, June 12, 2005



    بعضی وقت ها دوست داری بینش ات شسته شود
    نه به خاطر اینکه از شر قبلی ها خلاص شوی
    چون برای بار شدن (Load) از بعدی ها نمیتوانی صبر کنی

    ***

    من خیلی خیلی با سربلندی روزی به کسی خواهم گفت

    "من بدون اغراق چند سال روی ابرها زندگی کردم
    و افتخار میکنم به خودم که حاضر شدم پر ارزش ترین چیزهای مزاحم لذت را با شجاعت پرت کنم از بالن زندگی ام بیرون
    و بدون آنها حتی ذره ای دچار فقر به تعریف اجتماعی اش نشوم
    ثروتی را پیدا کردم که از هیچ سوراخی خورده نمیشود"

    و آن شخص کسی خواهد بود که بیشترین احتیاج را به همچین مثالی دارد
    چون مثال را بیشتر از یک بار نمیزنند

    ***

    یک ترکیبی در ضمن اگر توانستید به من معرفی کنید
    که از ترکیب دود و آرامش زیبا تر باشد
    به شرط چاقو

    ***

    تو روزنامه نوشته بود بعضی ها (کافرا لابد) تو زندگیشون دفعات زیادی احساس میکنن که به سبک های خیلی مختلفی میتوانند ظهور کنند
    یعنی چی؟ یعنی باید آدم های خیلی مختلفی را در یک شب بارانی بکنند و بخورند
    یعنی چی؟ یعنی انگار ساخته شده اند برای ساختن دیگران (زیبا رویان و خوش اندامان لابد)
    یعنی چی؟ یعنی وای پیاز چقدر میل جنسی آدمو زیاد میکنه

    ***

    زندگینامه ی غنچه ای که شکوفاندمش را میخواهم بنویسم
    ذره ای که شاد شد
    نام کتاب را خواهم گذارد
    تذکره الاغ (با ضم الف و لام مشدد)


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments