[Archive]


Sunday, July 17, 2005



    برای اخت شدن
    دوستان پیشنهاد میکنند:
    بمباران عاطفی
    و دیگر دوستان پیشنهاد میکنند:
    دوری و دوستی
    و من پیشنهاد میکنم، یک یک دوره جاسوسی + یک دوره نبرد + یک دوره بی تفاوتی + یک دوره مدارا + یک دوره روال مد روز جامعه
    اگر این مراحل گذشت خود به خود خواهی فهمید اخت شده ای یا نه
    و حتی نیاز به جادو جمبل های دوستان و دیگر دوستان پیدا نمیکنی

    ***

    هیچ میفهمی من از کجا با تو حرف میزنم
    میتوانی تصورش را بکنی؟
    میدانی وقتی من اینجا باشم چه سوال هایی میتوانی از من بکنی؟
    تا به حال شده از روی هوس یک زمان را برای یک حرف انتخاب کنی و آن زمان سرنوشتت را تغییر دهد؟
    تغییری به بزرگی یک پل بیخودی دراز به یک سیاهی ریز بیخودی تر از خود به اسم مرگ

    ****

    یک راه برای کون گشاد ها این است که بروند گوشه ی دنجی بگزینند و افکار عمومی گریزی کنند
    یک راه دیگر هم این است که پخش شوند در افکار عمومی و اطرافشان را به موج های کروی گشاد کنند
    در هر دو صورت دور از چشم همه کندی میکنند و کاهلی
    با این تفاوت که در یکی لذت مدرن میبرند، در یکی لذت کلاسیک
    و در هر دو صورت چشم آدم های تنگ کور (کور مخفف کور باد میباشد)

    ***

    واضح تر بگویم
    من الان در مرحله ای از حیات قرار دارم که
    موجودات زنده دوست دارند چارزانو بنشینند و کشاله ی رانشان را ورزش دهند
    و اشیاء دوست دارند رو به پایین پلاسما شوند
    و موجودات زنده را در افتادگی و بی حسی
    صحنه سازی کنند

    ***

    در خیابان باقر خان بود فکر کنم که من یکی دو بار احساس کردم خیلی راحتم
    یک بارش در زمان خفاشی بود (سر و ته شدن شب و روز)
    یک بارش هم در زمان هخامنشیان بوده الان سنگواره هاش مونده میتونین برین نوبر کنین.

    ***

    ببینید من یک آدم فرم گرا (ویاگرا نه! فرم گرا) هستم
    پس از نظر من جنس مذکری که سیگار نکشد معنی ندارد
    حالا هی بیا اینو و اونو واسه پادرمیونی بفرس
    من واسه یارو شلوار نمیپوشم


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments