[Archive]


Wednesday, July 27, 2005



    چه سورپریزی بهتر از این که
    در خانه را که باز میکنی
    همه ی قالی و موکت ها جمع شده باشند
    راحت با کفش بروی تو و به سکوت گوش کنی
    سکوتی که پر از انعکاس است
    رها از شر آکوستیک ها
    یک صندلی و میز بگذاری وسط هال خالی
    و سورپریز شوی

    ***

    آکاردئون اگر نبود
    Indie Rock و Jass Rock اگر نبود
    تو اگر هی غر غر نمیکردی که این موسقی مال خوشی زیر دل زده های آمریکایی است
    صندلی اگر انقدر با من بازی چقدر میتونی بری عقب نمیکرد
    ولش کن
    صدا
    گوش کن

    ***

    بعضی وقت ها چقدر از کش آمدن یک چیز میشود لذت برد

    ***

    هی
    میدونی
    وقتی من شهوتم فوران میکنه
    همیشه با ذهنم تنهام
    خیلی جالبه که تا حالا پیش نیومده شهوترانی Professional با غیر خودم بکنم

    پ.ن: انشاءالله پیش میاد

    ***

    She wants to stayyyyyyyyyyy
    and talk all dayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    yyyyyyyyyyyyyyy


    ***

    هیچ وقت از Reset کردن یک رابطه نترسی
    مصنوعی رفتار کردن هیچ چیز را جاودان نمیکند

    ***

    در باب کشته مردگی:

    بزرگترین آرزوی من در زمینه ی روابط انسانی رفاقت با Steven Wilson است
    من مخلصانه برای رفاقت میخواهمش

    ***

    با شادی آواز کنید:


    One of the wonders of the world is going down
    It's going down I know
    It's one of the blunders of the world
    that no-one cares
    No-one cares
    enough


    ***

    یک دیوار دراز است از اینجا تا عشق من
    خیلی دراز با LED های نارنجی کدر
    چگونه شوم تنگ
    سوی او

    امضا: فعلا گشاد


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments