[Archive]


Saturday, August 20, 2005



    برای آنکه یک سنگ فسیل شود
    قرن ها می آیند و میروند
    دریاها پر و خالی میشوند
    آبشارها بلند و کوتاه میشوند
    حتی ممکن است پوشش گیاهی و جانوری هم بارها عوض شود

    هی!
    گول سنگ ها را نخوری!
    گول زندگی سنگ ها را نخوری!
    گول خوشبختی سنگ ها را نخوری!
    تو سنگ نیستی!
    تو آدمی!
    برای فسیل شدن تو
    یک خستگی کافی است

    ***

    باید چیزهای زیادی داشته باشم که در باره ی کافور بنویسم
    دارم
    ندارم
    دارم
    ندارم

    ***

    من و مانترا امشب خیلی اتفاقی یاد هم کردیم
    بعد ساعت نگاه کردیم، دیدیم 4 روز از تولد کیهانی گذشته (طبق معمول)
    بعد بهش گفتم
    دیدی؟
    بیخودی سعی میکنی منو دلداری بدی
    باید قبول کنی که زیر نیم کاسه ی من
    یکی کاسه جا گذاشته

    ***

    ببینم سرکار از کجا شنیدی که من از جنده ها خوشم میاد؟
    من تا جایی که یادم میاد
    از ابتدای عمرم تا الان
    متنفر بودم از هر چیزی که Broadcast بشه
    از تلویزیون، از جنده، از هنر مردمی، از نذری، از تساوی حقوق، از آفست، از کتاب های پرفروش، از مد، از مشورت در امور غیر شغلی، از غم و شادی های شلوغ و دسته جمعی، از روزهای به یادموندنی، از Petition، از...
    م
    ت
    ن
    ف
    ر


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments