[Archive]


Monday, August 01, 2005



    قانونی در دنیای یونیکس وجود دارد که میگوید

    No news is good news

    مردم تا جایی که من میبینم اصلا از این قانون پیروی نمیکنند
    از جمله خود من
    اگر مشکل کسی را حل کنم
    شش ماه بعد هم اگر او را سر حال و خوشحال ببینم
    از او خواهم پرسید: مشکلت حل شد راستی؟
    و.

    ***

    زیباترین آلبوم تاریخ موسقی را میخواهم به شما معرفی کنم
    زیباترین و پروگرسیو ترین موسقی ژانر "ارزشمند"
    سگ و گربه در این آلبوم با آدم صحبت میکنند
    من واقعا عاشق این کار مایک شدم
    اون رفته تمرین کرده و ژست sw رو موقع آهنگسازی یاد گرفته
    وقتی مایک sw یاد بگیره
    باید هم زیباتر از چیزی که خلق میکنه پیدا نکنه
    در جهان
    در زیبایی
    آهان معرفی: Ghost Reverise گروه Opeth
    اگر با این آلبوم به زودی انس نگیرید
    First Class دور دنیا را از دست داده اید

    پ.ن: با تقدیر از Viva Emptiness و Glastonbury Live
    به ترتیب از Katatonia و Radiohead
    و مجموعه پروژه های موسیقایی Steven Wilson :
    Porcupine Tree, No Man, Blackfield, Bass Communion


    ***

    دست و پای کلفت گم شده بود
    هر چی میگشت نمیجستشون
    کلفت خاتون بیچاره در سن هشتاد و نه سالگی در سلامت کامل درگذشت
    خانواده های داغ دیده: ملکوتی، دریایی، خط آهن، مشعل ملی
    برای صرف ژله و خانوم به باغ پشت حسینیه مراجعه کنید

    ***

    اشتها هی باز تر میشود
    هی باز تر میشود
    اینها همه تقصیر تو است که دستم را در خیابان ول کردی
    میبینی در عرض دو روز چه اشتهام زیاد شده؟
    تف بیاد به این بزاق؟ هان؟

    ***

    من این روزها حزب اللهی و پاکیزه که میبینم، دلم میخواهد
    هر چه فحش و حیوان و بیماری بلدم نثار هر چهارده تایشان کنم
    از اون ور سوسول و قرتی که میبینم، دلم میخواهد
    رضا موتوری بخوانم
    بخوانم
    نکنه بیماری "اخراج از مسجد و میخانه" گرفتم؟

    ***

    برای هر آدمی در زندگی،
    ساعت های
    دارایی
    وجود دارند
    می آیند و میروند
    چه لذتی دارد
    در ساعت دارایی شخصی خود نشستن
    و غم ندار ها را نخوردن
    آخر آنها هم ساعت های خودشان را دارند
    ما معتقدیم
    عقیده داریم

    ***

    این روزها دانشکده های مهندسی، متخصص الهیات بیرون میدهند
    والا
    اینجور به نظر میاد
    یادش به خیر ما که بچه بودیم
    مهندس ها از این ریق های رحمت نمیخوردند،
    هر چند سر اغلبشان تاس بود

    پ.ن: بله با خود شما بودم

    ***

    آلبالو گیلاس دلم
    کربالوت خوشگلم
    میو به دلم میس به دلم
    مرال نخ بر دو ورم
    دلم بهونت میگیره (با لهجه ی صمد)

    پ.ن: ابوفیلبالوتلیشتری نوشتم براش داشتم با حالتی ترد


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments