[Archive]


Wednesday, May 03, 2006



    امشب یه لنگ بیرون تاکسی یه لنگ داخل تاکسی بودم
    که یهو سرهنگ راهنمایی رانندگی با صدای کلفت و جنده کشی از پشت بلندگو گفت:
    پیکان حرکت کن آقــا!!!
    تاکسی پاشو گذاشت رو گاز و پای من رفت زیر چرخ خودروی مسافرکش
    نتیجه این شد که کف کفشم کنده شد و من نیمه سکسی وارد تاکسی شدم
    - آهای گاییدی پامو روانی، جون من مهم تره یا کون تو؟
    (علی کوچولو گفت با صدای کلفت دختر کش - با جنده کش فرق داره -)
    یارو رانندهه هم از ترسش منو تا دم در خونمون رسوند، پول هم نگرفت

    نتیجه گیری:
    اگه برم کفش پلاستیکی جفتی 2 هزارتومن بخرم و هر روز پامو بکنم زیر تاکسی،
    هزار تومن سود میکنم، چراااا؟
    چون دربست تا خونه ی ما میشه 3 هزار تومن.
    بچه های خوب این بود داستان آموزنده ی امروز ما.
    جیش به خیر.


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments