[Archive]


Monday, August 07, 2006



    یه Band پیدا کردم به اسم Agalloch
    آلبوم امسالش رو دانلود کردم
    بعد از مدت ها یه آلبوم متال حسابی!
    متال! ژرف

    ***


    ما وقتی میخوایم بگیم یه چیزی خیلی کار راحت کنه میگیم گلابیه
    حالا این دوستان کس مشرب ما پروژه ای درست کردن به نام PEAR
    واقعا بی نظریه
    شما میتونید یک RSS خون درست و حسابی رو در کمتر از 5 دقیقه باهاش درست کنید
    من یه دونه درست کردم که بهش چند تا آدرس XML یا RDF یا RSS یا KOOFT میدین و اون تشخص میده چه مطالبی اضافه شده و اون رو از طریق ایمیل به اعضا میفرسته (بحث قسمت بندی کردن میل لیست ها هم بحثیه البته)


    ***



    متاسفانه باید اعتراف کنم خورده محبت های توی خیابون و زیر خیابون و دور خیابون میتونه یه انسان تشنه ی روابط انسانی رو کاملا سیراب کنه. زیاد تو ارزش گذاری ها بلند پروازی نکنید (;


    ***


    من سه سال یه بار آدامس کوفتی نیکوتین رو درسته میندازم تو دهنم و مثل گاو نشخوارش میکنم و بعد تا سه سال از سر درد حاصله عبرت توشه (توش) میکنم.


    ***


    همین روزها باید باشه
    نه؟
    واقعا نمیتونم قدرت این یکی رو تخمین بزنم
    بعد از این مراحل کشنده ی فسیلیزاسیون
    هر صدایی این گونه هول به دل تارزان نمی اندازد


    ||