[Archive]


Monday, February 09, 2009




    Nick Cave & The Bad Seeds - Green Eyes
    save target as




    یک چیز Super Natural در زندگی من که خواستم بدانید
    اینه که رابطه ی عجیبی است میان پورن استارهای برگزیده ی من در فیلم های کذا
    و دخترانی که در زندگی با آنها برخورد میکنم
    دیر و زود داره ولی
    سوخت و سوز نداره که من
    بالاخره میبینمش
    تو خیابون،
    ساختمون،
    بیابون،
    سایبون،
    پانسیون،
    مزون،
    هه هه هه.
    پ.ن: چهل درصد بیشتر از من کیف میکنی نه؟ معلومه از قیافت!
    خوانندگان عزیز، با توجه به اینکه او چهل درصد بیشتر از من کیف میکند، کیف هرکدام ما چقدر است؟ شوخی نیست، میتوانید عدد را به دست بیاورید. در روزهای آینده جواب را اعلام خواهم کرد.


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments