[Archive]


Friday, March 06, 2009



    هم جنس،
    جنس مخالف،
    جانور،
    گیاه،
    جسم صلب و شاید
    خیالی حتی.
    هر چه میگذرد بیشتر ایمان می آورم به اینکه،
    جواب "کدامشان؟"، "فرقی نمیکند" است
    پس چون همراهی کند همراه من است
    هواداری تا کند هوادار من است
    و دل را خوب چون بدارد، دلدار من است




    ***




    چقدر پیچیده ایم ما
    و چقدر ساده ایم و سادگی میکنیم
    این چه رسمی است واقعا؟
    کمی Omega 3 و غذای دریایی
    بهتر است قبل از آن جیغ خفیفی هم زیر دوش آب سرد خانه ی من بزنید.




    ***




    در این دنیا همه چیز عوض میشود
    آن دوستمان که اعتیاد آب پرتقال داشت
    حالا اعتیادی دارد که در آن مصرف این جور آب ها ممنوع است
    وی وی مزینانی در این زمینه گفته:
    ممکن است سوسک شود عملی
    چون کند همچین خطری
    پ.ن: سوسک شدن ریشه ی کلفتی در زبان پارسی دارد و هیچ ربطی هم علی الخصوص در این Context به گرگوار سامسا نمیتواند داشته باشد. در مورد عملی هم اطمینان دارم که هیچ سوالی ندارید.


    ||





    Mute
    Current Time 0:00
    /
    Duration Time 0:00
    Loaded: 0%
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    Remaining Time -0:00
     



    #róisínmurphy


    || 0 Comments